יום שישי, 26 בדצמבר 2014

נעלי טו-גו בקולקציה חדשה של עדי הימלבלוי

כשמדברים על נעליים והמותג טו-גו נכנס לשיחה תמיד יהיה
מישהו שיגיד שהוא לא קונה שם . ותמיד אבל תמיד אני יתווכח
ויסביר את דעתי בנושא .
כמו בכל תחום קניות - אופנה , צרכנות, פארם ,מזון - אני תמיד אנסה
להשיג את הזול ביותר ושיהיה איכותי .
כך גם בנעליים - אני לא נוטה לרכוש נעליים יקרות וזה מכמה סיבות-
1. נעליים זה אופנה מתחלפת ובכל עונה קונים אחרות,
2. תמיד כיף שיש מבחר גדול של נעליים בארון אז מעדיפה לקנות זולות
בכמות גדולה יותר .
3.נעלי עור אני לא נועלת(אידיאולוגית) . המחיר של דמוי עור זול הרבה יותר.
לכן נעליי טו-גו עונים אצלי על ההגדרות צרכים שלי .

מבחינת איכות - גם על זה אני אתווכח בשמחה - יש לי כמה זוגות שרכשתי
בטו-גו לפני כמה שנים ואני עדיין נועלת אותם והם במצב מעולה .
לגבי נוחות - על זה אני לא מתווכחת- כל אחד והנוחות שלו - אני מודדת וקונה את
מה שנוח לי על הרגל.
לגבי יופי? לטו-גו יש שפע של נעליים יפהיפיות.

לטו-גו יש גם קולקציית נעליי ילדות מרהיבה ושיקית ביותר !

השבוע הושקה קולקציה נוספת בטו-גו (בנוסף לקיימת) .

 מה מיוחד בה ? 

זוהי קולקציית קפסולה חדשה אותה עיצבה עדי הימלבלוי (היפה) .

עדי היא הפרזנטורית של המותג ובקולקציה הקודמת כבר עיצבה כמה
נעליים . בעקבות ההצלחה הביאה עדי גם בקולקציית החורף עיצובים
אישיים שלה .
הקולקציה החדשה עוצבה ע"י עדי הימלבלוי, תוך שיתוף פעולה עם מעצבות
הרשת, משלבת את הטרנדים של חורף 2015 עם טעמה האישי, שמעניק טוויסט
.למראה הקלאסי
כך ניתן למצוא בקולקציית הנשים נעלי אוקספורד עם חרטום כסוף, נעלי פלדיום
פרחוניות ומגפיים מעל הברך במראה גרב ומוקסינים. ובנעלי הילדות נגיעות
. רוקיסטיות עם צבעי הילדות

קולקציית הקפסולה תכלול 9 דגמים לנשים בטווח מידות 36-41 ו-3 דגמים לילדות
 במידות 28-35.

טווח מחירים:

נשים – 149.90-279.90 שקלים
ילדות – 199.90 ₪

דבר נוסף - גיליתי כי לטו- גו יש גם קולקציית גברים !

לא ידעתי ... זה נהדר והדגמים יפים מאוד .
עכשיו כל שנותר לי זה לחכות שיכניסו נעליי ילדים (בנים ) 
ויש לי שם שם הכל :) 

ממליצה לכם לנסות ולראות .
יש דברים שפשוט חבל לשלם כל כך יקר ....
לנעלי טו-ג- כ-70 סניפים ברחבי הארץ. חפשו את הסניף הקרוב אליכם.



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה