יום שבת, 29 בנובמבר 2014

e-bath לעצב את האמבטיה בלי לצאת מהחלוק


אתם כבר יודעים שאני מכורה לשופינג ובעיקר לכזה שלא מצריך ממני
לצאת מהבית ולעמוד בתור בקופה ....
את קניות הסופר שלי אני עושה באינטרנט, קניות מסוימות של בגדים אני
עושה באינטרנט , מוצרי פארם ומתנות - פשוט וקל לי דרך המחשב לבחור
ולהזמין וליהנות ממשלוח וממוצרים מצוינים.
את קניות מוצרי האמבט שלי עדיין עשיתי באופן פרונטלי בחנויות העשה זאת
בעצמך ובחנויות הפירזול השונות.
עד שהכרתי את אתר E-bath  .

למה E-bath ?

אתר e-bath הוקם בדיוק כמו כל אתרי הקניות באינטרנט- על מנת לעזור לנו
הצרכנים לערוך את הקניות מבלי לצאת מהבית/עבודה בשביל זה.

זמן=כסף

הדעה הרווחת היא שעדיף לקנות בחנות כי יותר זול - אז תנו לי לדקלם את
המנטרה שלי - הזמן לטייל בחנות+דלק להגיע ולחזור+זמן לבחור וזמן בקופה
משתווה לי לתוספת תשלום על משלוח ולא לבזבז זמן על להגיע לחנות.
העניין הוא שבE-bath אומרים כי מכיוון שאין הוצאות במחסן כמו בחנות הם
יכולים להוזיל את המחירים לצרכן ואז המחיר אפילו נמוך יותר ממה שהכרנו.

אבל מה קורה אם אני לא מרוצה מהמוצר?

כאן כבר תלוי ברמת השירות של החברה . בE-bath  מתחייבים למוצרים
ברמה ואיכות הגבוהה ביותר עם אישורי בטיחות ואחריות מקיפה לכל מוצר
לפי הגדרותיו.
במידה והמוצר שהגיע אינו מה שחשבתם - תוכלו להחזיר או להחליף תוך 14
ימי עסקים.
אם המוצר פגם- תתקשרו לשירות לקוחות לדווח , תשלחו תמונה של הפגם
ובאם המוצר הגיע פגום החברה מתחייבת להחליף על חשבונה למוצר אחר
(כולל המשלוח).

ואיך המוצר מגיע אלי ?

אז כמובן יש אופציה לחסוך את דמי המשלוח ולאסוף בעצמכם בתיאום מראש.
מעבר לזה ניתן לשלוח בדואר רשום בעלות 17 ש"ח (עד 2 ק"ג) והאופציה הנוספת
היא דואר שליחים בעלות של 30 ש"ח .
אגב - מי שקונה מעל 800 ש"ח המשלוח חינם !
זמן המשלוח הוא עד 10 ימי עסקים .

אז אחרי שהבנו שכדאי - מה נמצא ב E-bath?

כל מה שרציתם לאמבטיה .
ווילונות אמבט, שטיחי אמבט ,מושבי אסלה,סטים של סבוניות וכו'
 מדפים,מתלים וקולבים,מראות , ברזים ,ארונות,מקלחונים ועוד.
כל מה שרציתם על מנת לעצב חדר אמבטיה או לחדש אותו .


והכל - איכותי ויפה ,אתר קל לתפעול ,וההזמנה מגיעה ארוזה
יפה תוך כמה ימים .

אני אהבתי !
זה המשלוח שלי :)

תנסו ובטוחה שתאהבו גם אתם .
היום כבר לא יוצאים מהחלוק בכד לקנות מוצרים לאמבט :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה