יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

חדש על המדף- נבחרת הטיפוח שלי לחודש אוקטובר

מה חדש בעולם הטיפוח ?
היום אספר לכם על המוצרים הנבחרים שלי .

למי מאיתנו שיש ילדים קטנים מכיר היטב את משחת בפנטן .
מבית היוצר של בפנטן השיקו לאחרונה את משחת בפנטן פלוס
שהיא משחה מיוחדת לחיטוי וריפוי פצעים,גירויים בעור,כוויות
קלות ודלקות בעור.
המשחה מגיעה כקרם אנטיספטי המכיל חומר מחטא ופרו ויטמין B5
התורם לריפוי וחידוש תאי העור.

כאמא לילדים קטנים אני חושבת שחשוב להחזיק משחה זו בבית
בתיק עזרה ראשונה לכל מקרה שלא יקרה.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-30 ש"ח
להשיג בפארמים ובתי המרקחת - ללא מרשם.

מבית הנקל beauty care מגיע אלינו מוצר חדש לטיפוח השיער,
ספריי  syoss keratin style perfection לעיצוב שיער עם קרטין
נוזלי המחזק את סיב השיערה ומעניק לשיער גמישות וברק.

בדיוק בשבוע שעבר אמא שלי הסתפרה קצר והיא הפכה הנסיינית שלי
עם הספריי .

היא מוסרת שהספריי בהחלט מייצב את השיער לאורך זמן, הוא נעים למגע
וכך גם השיער לאחר שימוש.
הריח נעים. בקיצור מרוצה וממליצה .
מחיר מומלץ לצרכן- כ48 ש"ח .
ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארמים והחנויות המובחרות.

חברת שוורצקופף מביאה וח החדש מבית הנקל beauty care -צבע לשיער
במרקם מוס ב3 גוונים חומים קרים -מוקה קפוא,אייס אספרסו וקפוצ'ינו קרח.
סדרת צבעי perfect mousse  מציעה צבעי שיער ללא אמוניה, במרקם מוס
נוח לשימוש וללא נזילות וטפטופים.

מחיר מומלץ לצרכן -כ- 49.90 לערכה.
ניתן להשיג  ברשתות השיווק, הפארמים והחנויות המובחרות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה