יום רביעי, 2 ביולי 2014

חיתולי הים של קונפידנס- חסכוניים, אופנתים ונוחים.

כשלקחתי את הבן הבכור שלי בגיל חצי שנה לשחיית תינוקות
גיליתי כי יש חיתול ים רב פעמי שהוא כמו תחתונים ורק איתו מותר
להיכנס למים .
המחיר היה גבוהה בלשון המעטה ולאחר 3 חודשים כשהילד גדל
והייתי צריכה לרכוש אחר זה התחיל להפריע בכיס.
עם הקטנה שלי כבר נהייתי מומחית ,אני קונה חיתולי ים חד פעמיים
 וזה קצת יותר משתלם בהתחשב בעובדה שהילדים גדלים .
לאחרונה הכרתי מוצר חדש אשר פותר את הבעיות הנ"ל.
הוא נקרא חיתול ים רב פעמי מחברת קונפידנס(konfidence) .
מדובר בחיתול ים - המיובא ע"י חברת פופון נראה בערך כמו החיתול שכולנו
מכירים ,אך היתרון הגדול שלו הוא שלחיתול רצועות וסוגרים מיוחדים אשר
 גדלים עם התינוק.
החיתול מתאים מגיל 3 חודשים ועד 30 חודשים .
החיתול עשוי 3 שכבוד בד, הוא נעים ואלסטי ועומד בדרישות בתי
הספר לשחיית תינוקות.
לאוהבי בגדי הים השלמים עם חולצה ומכנסיים המגנים מהשמש-
ניתן לשים את החיתול בד מתחת במקום החיתולים החד פעמיים .
לחיתול מספר דגמים חלקים וצבעוניים .


מחיר לצרכן - 89 ש"ח .
ניתן להשיג ברשתות למוצרי תינוקות וילדים (למשל "מוצצים" ).

 

תגובה 1:

  1. ודה על פרסום זה! אני רק רציתי להגיד שאני חושב שזה פוסט כנה להפליא ומודה לך על שיתוף הסיפור שלך. זה מהדהד איתי בדרכים שונות. אתה נראה כמו בן אדם מאוד נחמד עם לב גדול ואני מתרגש להיות תגלית של הבלוג שלך.
    אנחנו גם באותו בעסק הזה,
    אנו מספקים "חיתולים אקולוגיים ותפרחת חיתולים."

    bit.ly/1kG4Akx

    השבמחק