יום שלישי, 24 ביוני 2014

ארגו 360 - רשמים מהתנסות .

לפני חודש הבאתי לידיעתכם את המנשא החדש שהשיקו בארגו בייבי .
לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן .
היום ,חודש לאחר שקיבלתי את המנשא , חודש שלם בו אני מתנסה בו בכל מקום אפשרי
אני יכולה לספר לכם כי דעתי על ארגו- שהוא מנשא מצוין השתנתה. היום אני חושבת
שארגו 360 הוא מנשא גאוני .

כאמא לשני ילדים אני מגלה מיום ליום כמה שמנשא באופן כללי זה מצרך נצרך .
כשהיה ילד אחד השתמשתי במנשא לצרכים שונים כמו - הקלה בגזים , טיולים ,
נקיון הבית (לעשות ספונג'ה עם מנשא זה להיט !) .
היום הצרכים שלי השתנו והמנשא מתאים עצמו לצרכים .

בואו נדבר רגע על ימי הקיץ .
ים . איזה כיף ? תענוג . אבל איזה באסה לרדת עם העגלה לחוף ?
גם קשה לצעוד בחולות עם העגלה ואז כשחוזרים הביתה לנקות את החולות
מהגלגלים פשוט סיוט !
אצלנו זה לא קורה ! אני יורדת לים עם מנשא ! כשחוזרים מנערים
את המנשא ומקסימום כביסה.


בואו נדבר על גינה .
למי שיש יותר מילד אחד יודע שלרדת לבד לגינה עם הילדים יכול להיות
קשה מאוד ביחוד שהגדול רוצה מתקנים והקטן רוצה בידיים .
איך אפשר לרדוף אחרי ילד עם עגלה בידיים? או להשאיר את הקטן בעגלה
ולרדוף אחרי הגדול ?
אצלי זה כבר לא קורה. כשאני איתם לבד בגינה - הקטנה במנשא ואנחנו
ביחד רודפות אחרי הגדול, מנדנדות אותו 


ואפילו מתנדנדות בעצמנו.


למנשא באופן כללי יש המון יתרונות - הוא מקרב את התינוק להורה
נותן לו ביטחון ,חום והגנה .
להורה זה נותן חופש פעולה עם הידיים והרגליים ללא תלות בעגלה.
היתרונות של ארגו 360 .
האפשרות לשאת את הילד על הגב ,
העובדה שהמנשא הזה מחלק את המשקל של התינוק הננשא באופן
נהדר כך שאפשר לשאת את התינוק לאורך זמן ולא מרגישים
את הכובד ואין כאבי גב!
גם מקדימה וגם אחורה .
והיתרון הגדול שנולד עם המנשא החדש והמשופר הוא העובדה שאפשר
לשים את התינוק עם הפנים כלפי חוץ .
מעולה ! גם לי וגם לתינוק .

מסקנות :
אנחנו מאוד מרוצים מהמנשא .
במפגשי הגינה שעשיתי עם חברים נתתי להם להתנסות גם כן במנשא-
קדימה ואחורה וכולם ללא יוצא מן הכלל אמרו לי שהמנשא נהדר
ושממש לא מרגישים את המשקל !

אני ממליצה בחום על המנשא הזה .
ארגו 360 .

ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות .
לבירור נקודות מכירה :
http://www.ergobaby.co.il/page/stores

*שימו לב - ממליצה לרכוש את המקורי ולא חיקויים סינים זולים
בעיקר בגלל נושא האיכות , הבטיחות והאחריות .




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה