יום שבת, 10 במאי 2014

טיטולי לייף בייביז- שחקן חדש (ומבטיח) בשוק הטיטולים .


כיום בשוק הטיטולים ישנם 2 מותגים מובילים בטיטולי הפרימיום - האגיס ופמפרס .
ישנם מותגי טיטולים נוספים אשר מנסים גם כן לצמוח ולפרוח בתעשיה ועושים צעדים
קטנים וגדולים בשוק הטיטולים.
בשבוע שעבר השיקו ברשת הסופר פארם מותג טיטולים חדש.
לייף בייביז הוא נקרא .

חיתול פרימיום אשר ברשת הסופר פארם מתחייבים שימכר תמיד במחיר זול יותר ממותגי הפרימיום
שעל המדף.
החיתול מיוצר ע"י חברת אונטקס (ontex) הבלגית אשר מייצרת מוצרי הגיינה חד פעמיים נוספים .
במסיבת העיתונאים להשקת הטיטול אמרו כי הקפידו לבחור את הטיטול הטוב ביותר שמייצרת
החברה עם דגש על רמת ספיגה גבוהה ביותר.

אני כאמא "מנוסה" למדתי כבר שלא ממש מעניין אותי המותג אלא המוצר שמאחוריו .
בילד הראשון קניתי טיטולים רק בגלל המיתוג שלהם - היום 'ממרום שנותיי' כאמא אני בוחרת
טיטול לפי רמת הספיגה, איכות, נוחות ולא פחות חשוב נוחות בכיס שלי - טיטולים זה לא ענין זול.
לכן אני מנסה כל טיטול חדש ובוחרת לפי שיקלול הנתונים . כרגע יש לנו 3 סוגים שכאשר
אני בחנות ויש מבצע אני רוכשת אחד מהם .

בתום מסיבת העיתונאים קיבלתי טיטולים להתנסות .
האריזה לבנה - נקיה ומזמינה .
כמות הטיטולים בכל מידה זהה לכמויות של שאר הטיטולים בשוק .
הטיטולים בפנים דקים (פרמטר חשוב - כי כששמים בתיק - לא בא לי לנפח את התיק
עם 4 טיטולים כמו שקורה עם סוג מסוים של טיטולים ).
במבחן הנסיון -
הטיטולים גמישים , נעימים הדבקים בצדדים דבוקים פעמיים - פעם אחת הדבק שנתפס
 על הטיטול ופעם שניה מקופל בתוכו - כדי לשמור על הדבק נראה לי .
הדבק הוא רב פעמי- כמו בטיטולי הפרימיום בכדי שאם סגרנו לא טוב אפשר לפתוח
ולסגור שוב והידיות נמתחות טוב להתאים לגודל הבטן .
בצידי הטיטול (מבפנים) יש רשתות אשר לוכדות את היציאות (חשוב מאוד!!!) מונע
בריחות מהצדדים.
ומבחינת הספיגה - יש בטיטול את החומר שמוכר לי מהטיטולי פרימיום שסופג מצוין את
הנוזלים והופך אותם לג'ל כך שגם אחרי מתן שתן הטיטול יבש ולא נוזל.

בדקתי את הטיטול גם בשתן וגם בצואה , גם ביום וגם בלילה ואין לי ספק שמדובר
בטיטול איכותי ומצוין !
אז נשאר לי פרמטר נוסף ולא פחות חשוב שהוא המחיר.
לפי התחייבות רשת הסופר פארם הטיטול יהיה זול יותר מהמתחרים .
מחיר המדף שלו (לפני הנחה ) עומד על 42.90 ומכאן יש לאן לרדת.
אין לי ספק שבקניית הטיטולים הבאה שלי לייף בייביז יהיו טיטול מועדף עלי.

לגבי מבצעים :אני מצרפת לכם קופון הנחה (צריך להדפיס ) שתקף עד ה-15.7.14
הנחה של 7 ₪ לאריזת טיטולים .
למחזיקי כרטיס לייף סטייל- ברכישת מארז תקבלו זיכוי מלא לרכישת מוצרי לייף.
שווה !
תוכלו גם לפנות לרשת ולבקש דוגמיות שתוכלו לנסות בעצמכם .
מקווה שבמבחן המחיר הם באמת יעמדו בהבטחה כי במבחן איכות הטיטול הם
בהחלט עומדים.
אני מרוצה .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה