יום שישי, 23 במאי 2014

מתכון למנה ראשונה חלבית ומנצחת ופיצה הום מייד שלי .

לקראת חג השבועות המתקרב בצעדי ענק אני מתחילה להכין תפריט אירוח (כן
חג השבועות הזה אני מארחת) .
בעודי יושבת ועומלת על התפריט התגריתי בעצמי והחלטתי להקדים את החג
ולהכין לנו חלק מהמטעמים .
העיתוי לקבלת חבילת גבינות מתנובה לסקירה היה מדויק והתחלתי בהכנות .

למנה ראשונה אהובה ומנצחת שלי יש פלפלונים מוחמצים ממולאים בגבינות.
ההכנה - פשוטה ביותר, הטעם - גן עדן .
את הפלפלונים ניתן לרכוש לפי משקל במעדניות המובחרות. אני אישית קונה אותם
אצל יומי ממעדניית יום טוב בלווינסקי.
 

את הפלפלונים ניתן לרכוש ממולאים כבר אבל אני אוהבת למלא אותם בעצמי ולפי
טעמי .
למילוי:
גבינת שמנת נפוליאון בטעם טבעי,
גבינת עיזים פרומעז,
מעט יוגורט עיזים .

בקערה מערבבים את הגבינות יחד למרקם אחיד,ממלאים שקית זילוף ומזלפים
לתוך הפלפלונים .



תאווה לחך !!
הפלפלונים חמוצים/חריפים והשילוב של הגבינות בפנים נדיר !

הולך מצוין כמזטים או כמנה ראשונה לארוחה חלבית .

מנה נוספת שהכנתי ואני משתפת אתכם היא פיצה הום מייד עם בצק רך וטעים .
לבצק :
קילו קמח שמרים (אפשר אוסם עם שמרים בפנים ואפשר שמרים בנפרד),
3 כוסות מים פושרים,
3כפיות סוכר,
2כפות מלח,
כוס שמן.
לרוטב :
300 גרם רסק עגבניות,
כוס וחצי מים,
בזיליקום טחון,
מלח,
פלפל,
אורגנו.
לטופ:
טונה, פלפליפ קלויים או כל תוספת שאתם אוהבים ,
לגבינות בטופ אני בחרתי בגבינות המיוחדות של תנובה -
רוקפור, קשקבל, פרמז'ן,פרומעז .
אופן ההכנה :
לשים ביד או במיקסר את הקמח עם הסוכר והמים . לאחר לישה ארוכה (כ-5 דקות) מוסיפים
את השמן ובסוף את המלח וממשיכים ללוש עוד כ10 דקות.
מניחים את הבצק בקערה משומנת להתפחה - שעתיים .

מערבבים את החומרים לרוטב יחד - כמויות מלח ,פלפל ואורגנו - לפי הטעם.

לאחר שהבצק תפח והכפיל את נפחו מרדדים אותו ומניחים בתבניות משומנות
מתפיחים עוד כחצי שעה.

יוצקים את הרוטב מלמעלה ושמים את התוספות.

מכניסים לתנור שחומם מראש ל225 מעלות ל20 דקות .
הבצק עבה, רך כמו סופגניה וקראנצ'י בצדדים .פשוט תענוג .

בתיאבון :)

כדאי לחכות בסבלנות לעוד מתכונים מעולים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה