יום שני, 26 במאי 2014

מוצר השנה 2014

השבוע נערך טקס מוצר השנה השנתי ואני נכחתי באירוע .
מוצרי השנה שנבחרו - נבחרו מבעוד מועד ואנחנו - הבלוגרים הוזמנו לשמוע ולראות מי זכה .
האירוע התקיים במתחם קריפטון בכפר הירוק (רמה"ש) וחולקנו למתחמים לפי נושאי
הבלוג .

אני נכחתי במתחם הצרכנות .

שמענו על המוצרים מפי הגופים המייצגים אותם וקיבלנו תיק מוצרים לצריכה וסקירה אישית .
אני אספר לכם על המוצרים שאנחנו אוהבים ומבחינתנו בהחלט מתאימים להיות מוצר השנה.

סוגת - פתיתים אפוים בצורות .

בעלי שלא אוהב ולא מחבב פתיתים אמר פעם אחת ליד הילד אל תכיני פתיתים אני לא אוהב.
מאז הילד לא רצה לאכול פתיתים . עד היום בו קיבלתי פתיתים אפויים בצורות לסקירה
ומאז הבן שלי מטורף על זה ! בהחלט מוצר השנה מבחינתי !
לקריאת חוות הדעת המלאה שלי על פתיתים אפוים של סוגת לחצו כאן .

מטרנה - ביסקוויט לפעוטות .

מה אני אגיד לכם , הקטנה שלי אלרגית לחלב ולצערי היא אינה יכולה לאכול את העוגיות
האלו .אממה אני ובני הגדול לא אלרגים ואנחנו טורפים אותם (בהיחבא שהיא לא תתגרה...) .
אני מקווה שבמטרנה יעשו גם עוגיות פרווה לטובת ילדים אלרגיים ולשומרי הכשרות אבל
חייבת לציין את טעמם הנהדר של העוגיות הללו ! ממכרות וטעימות מאוד .

מעדני soya תנובה .

אם בפעוטה קטנה והאלרגית לחלב שלי עסקינן אז אספר לכם על מוצר נהדר - מעדני סויה של
תנובה. הקטנה שלי אוכלת אותם בהנאה גדולה וזה בהחלט תחליף טוב וראוי למעדני חלב .

טונה סטארקיסט .
 


טונה סטארקיסט אשר גם נמצאת ברשימת מוצר השנה היא עוד מוצר שאנחנו צורכים ונהנים ממנו
ברמת היום יום . לאחרונה גיליתי שבסדרה ישנם עוד שימורי דגים מעולים (כמו סלמון)
ואנחנו מאוד אוהבים אותם . לקריאת חוות הדעת המלאה שלי על טונה סטארקיסט לחצו כאן.

האגיס NB .

כצרכנית טיטולים מושבעת אני כבר יודעת בדיוק מה טוב לנו ומה לא .
יש לי 3 סוגי טיטולים אשר אותם אני רוכשת בקביעות (תלוי מה במבצע על המדף באותו
הזמן) . האגיס הוא אחד המותגים אשר אני רוכשת בקביעות .
האגיס ניו-בורן הוא מוצר קסום ונהדר אשר נולד עם מחשבה על צרכים של אמהות
ותינוקות . חשבו שם על כל הפרטים הקטנים מכיס אחורי לתפיסת היציאות הרטובות
המוכרות אצל תינוקות בימים הראשונים ועד מגרעת מיוחדת בקדמת הטיטול המתאימה
לתינוקות רכים עם חבל טבור שעתיד ליפול . הטיטולים ברמה גבוה , רכים ונוחים.
בהחלט מוצר נהדר !

לה קט חמוציות .

אחת הפעילויות המועדפות על הבן שלי היא לרדת לכניסת הבנין ולהאכילת את 3 החתולים
שחיים אצלנו בכניסה . אמנם המזון שאני רוכשת להם הוא קצת פחות איכותי מלה קט (וזה
בעקבות המחיר) אך אני יודעת להבחין ולהבדיל בין המזונות .
לה קט השיקו מוצר חדש שיש בו תוספת של חמוציות וזאת עקב המחשבה על בריאותם
של החתולים אשר סובלים לעיתים תכופות מדלקות בשתן . הרעיון מקסים בעיני !

לסיכום :
ישנם עוד הרבה מוצרים מעולים שנכנסו ברשימת מוצר השנה אך אלו העיקריים שאני
אוהבת .
תודה ונתראה בשנה הבאה :)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה