יום ראשון, 23 במרץ 2014

ליין מוצרי לייף במיתוג של סדרת הנוער גאליס

כשהייתי נערה אהבתי מאוד סדרות הנוער.
 תמיד מצאתי את עצמי מרגישה כאילו אחד התפקידים נכתב עלי. תוכניות כמו שנות הקסם , צער גידול בנות,
 הנסיך המדליק מבל אייר ,בברלי הילס 90210, הצלצול הגואל, אבא חורג אמא חורגת ,אריזה משפחתית ועוד.
בתפקיד הסדרה הישראלית אהבתי את לא כולל שירות.
היום כשאני כבר אמא אני עדיין מתרגשת כשיש איזה שידור חוזר של אחת הסדרות הללו.
את הסדרות שמשודרות לבני הנוער של הדור הנוכחי אני לא מכירה וזה כי הילדים שלי קטנים מדי. לכן כשקיבלתי
את סדרת המוצרים של 'גאליס' ציחקקתי כי אין לי שמץ של מושג מה זה גאליס.
בשבת האחרונה ביקרתי אצל אחותי ושאלתי את אחייניתי בת ה-16 מה זה 'גאליס' והיא ענתה בהתלהבות שזו
סדרה מהממת והסבירה כי מסופר על מחנה קיץ שבו מתרחשת העלילה עם כל הדמויות.
נו שווין.
'גאליס' היא סדרת נוער אשר עלתה בעונה הרביעית בערוץ הילדים.
היא משודרת בHOT וכוללת כוכבי ילדים מוכרים (בעיקר לילדים) ועוד כמה שמות שגם אני זיהיתי כמו
רוני דלומי ומייקל לואיס.

לייף מבית סופר פארם משיק סדרת מוצרים של גאליס ובהם :
קורנפלקס WELLNESS , טישו תלת שכבתי, שמפו ומרכך לסירוק קל,אל סבון וסבון ידיים,ג'ל לשיער,
מי פה ומגבוני ריענון .
את המוצרים ניתן לרכוש ברשת הסופר פארם.
תיהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה