יום שבת, 22 במרץ 2014

מברשת סיליקון אלקטרוסטטית- פטנט מעולה !

כיף לקבל מוצר סקירה, להתנסות בו ולתת את הדעת. עוד יותר כיף זה כשאתה בדיוק צריך מוצר כזה,
הכי כיף זה שאתה צריך מוצר כזה ואתה גם מבין בו ברמה המקצועית ויכול לבחון אותו ולספר עליו.
זה בדיוק המקרה עם המברשת האלקטרוסטטית  שקיבלתי להתנסות .

למי שלא יודע - המקצוע שלי הוא - ספרית כלבים . כן , כן - כתיבת הבלוג זה התחביב שלי... אבל
המקצוע והאהבה הגדולה שלי שמור לתחום ספרות הכלבים .
אי לכך ובהתאם לזאת שיערות של כלבים הם מנת חלקי (וגם עצם היותי חובקת כלבה משלי) ולכן
המברשת הזו מצאה בית בוחן נהדר.
שיערות בע"ח נדבקות לכל מקום. בגדים, מצעים ושמיכות, ספות ואצלי גם - על שולחן העבודה.
לקחתי איתי את המברשת ליום עבודה טיפוסי על מנת להתנסות בה עם מסות של פרווה ולכלוך ולא
רק עם כמות רגילה והתוצאה היא שסביבת העבודה שלי נותרה נקיה מאוד והבגדים שלי שהיו מלאי
שיער נותרו נקיים ביותר !
בדר"כ אני משתמשת בגלגל דבק - כזה שמורידים ממנו שכבות (קונה בדר"כ באיקאה סביב 10 ש"ח)
אך הוא נגמר אחרי שימוש של כמה ימים.
המברשת האלקטרוסטטית מצוינת! ואינה נגמרת- פשוט שוטפים אותה !
היא מיועדת גם לאבק אך אני ייעדתי אותה לשיער בע"ח בלבד.
מחיר המברשת הוא 49.90 וניתן להשיג אותה ברשת אייס והום סנטר.
מיוצרת ע"י חברת VIVIAN האיטלקית שאראית לפטנט הנפלא הזה.
אני ממליצה בחום .
תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה