יום שלישי, 11 במרץ 2014

לשמור על הטוסיק שלהם

מי לא נתקלה בתפרחת חיתולים ? אין אמא (או אבא) כזה.
כל תינוק חווה בשלב כלשהו תפרחת ברמה כלשהי. יש החווים תפרחת ברמה קשה ויש גם כאלו שלא
אך נתקלו בטוסיק אדום פעם ב...
בגלל שכולנו כבר מנוסים בעניין סיגלנו לעצמנו כל אחד שיטות להתמודדות ומניעה.
בשבוע שעבר הגעתי לאירוע של משחת בפנטן בשיתוף עם מועדון אמא במכללת צעד ראשון בתל אביב .

באירוע הסבירו על המשחה וההיסטוריה שלה , שימוש במשחה ודרכים למניעת תפרחות וכוויות .
כשחזרתי הביתה חשבתי לעצמי שזה כל כך אינדיבידואלי -הטיפול בתפרחת וכולם בסוף "לומדים על הטוסיק שלהם" .
לכן החלטתי לבדוק ,לשאול ולשמוע על שיטות טיפול ומניעה טבעיות ואין מקום טוב יותר מאשר לשאול את
חוכמת האמהות אז שאלתי  בקבוצה "אמהות למען אמהות" מהן השיטות הטבעיות לטיפול והנה התשובות
 והטיפים שקיבלתי :
*כשיש תפרחת כדאי להוריד טיטול ולהשאיר ככל האפשר את הילד נטול טיטול. לאוורור.
*כשיש תפרחת כדאי להמנע משימוש במגבונים ולשטוף במים ככל האפשר.
*כשיש תפרחת כדאי להחליף טיטול בתדירות גבוה(אם אין אפשרות להיות בלי) .
*למרוח על האזור האדמומי שמן קלנדולה.
*לטפטף שמן קלנדולה באנבט.
*לשים בתוך גרב שיבולת שועל ולהכניס לאמבט עם הילד.
*להרתיח שמן זית ולאחר הקירור למרוח את האזור האדמומי.
*להרתיח  200 cc מיים עם כף קמומיל נותנים לזה לעמוד כ20 דקות ואז לשים כל פעם קצת לאמבטיה .
*להוסיף למשחת ההחתלה פולידין.
*להוסיף לאמבטיה קורנפלור/ קמח תפוח אדמה ולשפשף בעדינות את האיזור האדמומי.
*למרוח על האזור האדמומי חמאת שיאה ולבנדר.
*למרוח משחה הומיאופתית.
קיבלנו המון טיפים טובים חלקם הכרתי בעבר חלקם חדשים לי ובהחלט את חלקם אפילו אנסה בעצמי .
אצלנו במקרה של תפרחת אני מקפידה על תחלופת טיטולים בתדירות גבוה ,שוטפת -לא מנגבת עם מגבונים
ומורחת משחת החתלה .
יש לי 2 סוגי משחות שאני מאוד אוהבת ,מרוצה מהריח, המרקם,התוצאה והמחיר וקונה רק אותם.
אחת המשחות (והעיקרית מביניהם) היא בפנטן לה אני שומרת חסד נעורים.
את בפנטן הכרתי לראשונה לפני כ- 12 שנים ,בצבא, כאשר קיבלתי שפשפת לראשונה . מרחתי מהמשחה
ותוך זמן קצר השפשפת נעלמה כלא היתה. כאשר נפגשתי עם בפנטן לאחר לידתו של בני הבכור נזכרתי במשחה
וידעתי שאם היא עדיין בשוק משמע היא משחה מעולה.
משחת בפנטן מכילה פרו ויטמין b5 המזרז את תהליכי ריפוי העור ושומר על גמישותו.
אני אישית משתמשת בה ממליצה עליה בחום.
רוצה לקבל שובר הנחה ? כנסו לעמוד הפייסבוק של בפנטן עשו לו לייק, קבלו שובר הנחה והתעדכנו בשוברים,
קופונים ומידע חשוב. לכניסה לקופון לחצו כאן .
 

4 תגובות:

  1. לא כתבת את מה שאני ציינתי שזה איך למנוע אותה מלכתחילה. חבל שהכתבה מטעה אבל הגיוני שתכתבי זאת כי אמרו לך לכתוב על בפנטן אז לא משנה מה נגיד עדיין תכתבי על זה. שתדעי שזאת משחה לא טבעית בכלל וזה ממש נורא שאת חושפת אנשים שלא מבינים בעניין לכתבה כזאת. מה שחשוב שכולם ידעו שחיתולים מכילים כלור מלבינים אותם בכלור וזה מה שעושה תפרחות ואף כויות תלוי ברמה של הרגישות של הילד . החברות רוצות רק כסף על חשבוננו ואחר עך שנקנה כל מיני משחות שעולות עוד יותר כסף . משחות חזקות למדיי עבור תינוק קטן לא? למי שבאמת רוצה לדעת איך להימנע מתפרחת וגם לטפל בה יכול לקבל ממני מידע ולהחליט בעצמו.

    השבמחק
  2. ושוב זה מתחיל, מירי היקרה, תצייני גילוי נאות שאת מוכרת חיתולים ומוצרים לתינוק. ועכשיו תרשמי שנפגעת כי לא הכנסתי לכתבה את הטיטולים שאת משווקת. אף אחד לא שילם לי על הכתבה ולא הכתיב לי מה לכתוב. האינטרס השיווקי שלך ברור.צר לי שנפגעת מזה שאין לך רווח מהכתבה שלי . אנשים מבינים תכנים ואל תזלזלי באינטיליגנציה שלהם, אבל לא לכולם יש תקציב לטיטולים האקולוגים שלך. בכל אופן בכתבה יש המלצות לטיפול בדרכים טבעיות ולמניעה בדרכים טבעיות. הגילוי הנאות הוא שהוזמנתי לארוע של בפנטן וסיפרתי את החוויה האישית שלי מהמשחה. את יכולה לא לאהוב את הכתבה- זכותך המלאה אך אל תטעני שהכתבה שלי קנויה/נאמר לי מה לכתוב. ויש דרכים אחרות לשווק את עצמך- לא ככה- על חשבוני. חג שמח

    השבמחק
  3. הקופון לתכשיר בסוף הכתבה מריח קצת לא טוב. זה הכל.

    השבמחק
  4. הודעה נחמדה, אנחנו גם בזה אותו עסק,אנו מודעים היום לתזונה שלנו וכמובן של ילדינו ומתחילים להבין שמה שנספג דרך העור חשוב לא פחות. החיתול עוטף את התינוק מיום הולדתו במשך שנתיים ימים לפחות, חשוב שעורו יהיה
    http://www.lolali.co.il/

    השבמחק