יום רביעי, 12 בפברואר 2014

יש הרבה דגים בסטארקיסט - דברים שכדאי לדעת

העולם נחלק ל2 סוגי אנשים - אלו שאוכלים דגים ואלו שלא .
גם אלו שלא אוכלים דגים נחלקים לאלו שלא אוכלים דגים בכלל ואלו שאוכלים רק טונה . מקופסה.
אני אישית אוכלת דגים ואוהבת גם טונה . את הטונה יותר קל לאהוב ולאכול וזה מכיוון שאין לדג מקופסת
השימורים טעם וריח של דגים . הוא מוצלח בסלטים ,בכריך כארוחת בוקר ועוד.
לאחרונה קיבלתי לסקירה את הטונה של סטארקיסט .

לא ידעתי שיש כל כך הרבה טעמים של דגים בשימורים !
האמת שבכל הנוגע לטונה הופתעתי מאוד כי גיליתי דברים חדשים וניפצתי כמה מיתוסים .
סטארקיסט פתחו ערוץ ביוטיוב ושמו שם סרטוני הסברה מקסימים אשר אותי אישית לימדו המון !
כמו למשל שכשהייתי בהריון הייתי שומעת מצד אחד רופאים שממליצים מאוד לצרוך דגים במהלך ההריון
וביחוד טונה כי היא מלאה באומגה וויטמינים אחרים שתורמים להתפתחות העובר ומצד שני שמעתי על מחקרים
שאומרים כי בטונה ובקופסאות שימורים ישנם חומרים משמרים האסורים על נשים בהריון...
אם הייתי רואה את הסרטון הבא זה היה פותר לי הרבה שאלות -

שאלה נוספת שעלתה אצלי לאחרונה היא מתי אפשר לתת לקטנה שלי דגים ?
הנה תשובה מצוינת !

והשאלה המתבקשת היא איך לשכנע את הילדים לאכול טונה ??
בערוץ היוטיוב המקסים הזה תוכלו לראות סרטונים נוספים וחשובים לא פחות בנושא הטונה והדגים בכלל.
לי זה שינה פרספקטיבה, ענה על שאלות ולמדתי דבר או שניים חדשים.
ממליצה להכנס ולצפות. 
ובכלל - ממליצה לאכול טונה סאטרקיסט ! זה טעים ו-מסתבר - בריא !!!
אגב- יש גם פילה סלמון בקופסת שימורים של סטארקיסט ואני חייבת לציין שזה ממש טעים!!
תהנו :)







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה